Co przed Wami?
Same ciekawe lekcje, jak zawsze 😄 uwielbiam moich Uczniów i staram się przygotowywać im jak najciekawsze zajęcia. Mam nadzieję, że mi się to udaje...
Najpierw matematyka. Na rozgrzewkę kościane zadanie.
A jak już przy matematyce jesteśmy, to zakończmy mnożenie - zostało nam łatwiutkie, przez 10. Zróbcie proszę notatkę, tak samo jak wszystkie poprzednie. Przypominam - ma zawierać tytuł, wielokrotności liczby 10 (są w zeszycie, w notatce z wielokrotności liczb, taka z gąsienicami) i mnożenia z wynikami.
Czas na przerwę RTW - ruch, tlen, woda. Zeszyty do matematyki można schować, przydadzą się dobrze zaostrzone kredki.
Przed Wami kodowanie - a właściwie odkodowywanie. Róbcie to uważnie i dokładnie. Osoby nieposiadające drukarki mogą poprosić kogoś starszego o przerysowanie planszy.
Przypomnę Wam, bo może nie wszyscy pamiętają, co oznaczają pewne zapisy w kodzie.
Zapis D1-7 oznacza pola D1, D2, D3, D4, D5, D6, D7 (czyli kolumna D kwadraty od 1 do 7).
Zapis A-D10 oznacza pola A10, B10, C10, D10 (czyli rząd 10 kwadraty od A do D).
Myślę, że teraz już wszystko jest jasne - skupcie się i powodzenia!
Czas na odpoczynek. Małą przekąskę, wyjście do ogródka, zabawę z domowym zwierzakiem. Odetchnijcie, napijcie się, przed Wami ostatnie zadanie na dzisiaj.
Wyjmijcie zeszyty do polskiego. Wasze zadanie to wykonać opis odkodowanego obrazka. Pamiętajcie o pięciu częściach opisu, o staranności i bezbłędności pracy (słowniczki ortograficzne macie, sporo zasad pisowni już znacie) oraz o sprawdzeniu swojej pracy na koniec (dobrze jest ją przeczytać sobie na głos, czy "dobrze brzmi").
Dzisiejsze lekcje dobiegły końca. Od jutra zaczniemy cykl spotkań z lekturą, które dla Was przygotowałam. Będziemy codziennie wykonywać element pracy, która powstanie po zakończeniu cyklu. Będzie nią zestaw ośmiu ilustracji do poznanej książki. Proszę, abyście przemyśleli, na kartkach o jakim kształcie chcecie wykonywać ilustracje - na kwadratach, prostokątach czy kołach. Jak już się zdecydujecie, poproście Rodziców, aby pomogli Wam przygotować te kartki zgodnie z poniższą instrukcją - Wy możecie mieć problem z jej dokładnym zrozumieniem, ale Rodzice na pewno sobie z tym poradzą i Wam pomogą.
Instrukcja przygotowania kartek:
- Jeśli będziecie pracować na kartkach kwadratowych - to mają to być kwadraty o boku takim, jak krótszy bok kartki A4.
- Jeśli będziecie pracować na kartkach prostokątnych - to mają to być prostokąty wielkości połowy kartki A4 (czyli wielkości małego zeszytu, taki format nazywa się A5).
- Jeśli będziecie pracować na kartkach okrągłych - to ma być to koło wycięte z kartki A4, o średnicy jak najbliższej długości krótszego boku kartki.
Kartki muszą być białe.
Mam nadzieję, że dzisiejsze lekcje nie sprawiły Wam trudności. Życzę Wam miłego dnia - i do jutra.
Wasza Pani Basia
Dzień dobry dziwak wszystko było fajne pozdrawiam2A i panią Basię.
OdpowiedzUsuńKuba
Oj miało być "dzisiaj wszystko było fajne" ���� przepraszam za pomyłkę Kuba
Usuń